Black and white - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu Black and white - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

Black and white

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

11 April 2011 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Het afgelopen weekend stond in het teken van het feest van Els. Een feest met een thema. Iedereen moest in zwart/wit komen. En dat was erg goed geslaagd. Een aantal hadden er echt heel veel werk van gemaakt.
Het was super gezellig feestje en was ook erg laat geworden. Dus zondag eerst uitgeslapen en met een groepje met de zeilboot naar Coopereiland gegaan om te chillen. Even uitrusten en dat hadden we ook wel even nodig. Nu een rustig weekje voor de boeg. Even geen feestjes maar dat kan hier zo weer anders zijn. Deze week ga ik werken aan mijn kleur want echt bruin ben ik nog niet. En voordat ik naar Saba ga wil ik wel een lekker tintje hebben. Want als ik daar ben heb ik daar waarschijnlijk niet zoveel tijd voor. Dus straks lekker naar Nanny. Cay. Nu nog even wat foto's bij dit verslag maken. Het verslag komt altijd eerder dan de foto's. Die moeten er apart bijgezet worden. Dat duurt altijd eventjes voordat deze gezien kunnen worden. Daar ga ik nu nog even aan werken.
Groeten allemaal!!

  • 11 April 2011 - 15:22

    Chica Saskia ;-):

    Hola chica,
    Zo te lezen heb je daar een goede start zo met al die feesten. Leuk om dit zo op deze manier te volgen. En natuurlijk super jaloers. Volgende keer komen we met alle vier de chica's hoor ;-).

    Net terug van Spanje. Muy Bien! Super gezellig gehad, lekker weertje, heerlijke sangria en tapas, lekker sfeertje en veel natuurlijk geleerd. Zijn zelfs nog even een weekendje overgehopt naar Marakko. Maar Spaans verstaan en spreken binnen 2 weken is toch wel erg moeilijk, dus in Nederland nog meer veel oefenen en ga zeker door. Rachel zit er nog dus die gaat nu een voorsprong krijgen.

    Geniet ze van je 'rustige' week en tot later.
    Adios, liesbeth

  • 11 April 2011 - 15:30

    José En Leo:

    Hoi feestbeest

    Wij hebben net je huisje voor 2 weekjes besproken van 03/06 t/m 17/06 .
    geniet van je vakantie , gaan wij ook doen over 7 weekjes

    ik had ook een berichtje achter gelaten op je hyves

    lieve groetjes

    José en Leo

  • 11 April 2011 - 16:03

    Margot:

    Wauw klinkt leuk hoor, en het is dus alweer bijna tijd om naar Saba te gaan? Ziet er erg gezellig uit hoor!

  • 11 April 2011 - 17:59

    Derek:

    Ha Georgette, je valt echt met je neus in de boter zeg. Van het ene feestje naar het ander feestje. Hoop dat je nog tijd hebt voor vakantie :-)
    Geniet er van!

    Groeten Derek

  • 11 April 2011 - 18:01

    Derek:

    Ha Feestbeest,

    Ik dacht dat je daar op vakantie was :-) Geniet ervan!!!

    Groeten Derek

  • 11 April 2011 - 18:23

    Veronica:

    hey hokie pokie,

    dat heb je goed voor elkaar, je valt van het ene feestje is het andere.
    enne... dat bruin worden had hier in nederland ook wel gekunt hoor ;) het is echt heerlijk zonnig hier. (voor hoelang het duurt)

    geniet van de rust,
    veroon

  • 12 April 2011 - 15:50

    Sanne:

    Oh wat ben ik ontzettend jaloers!!!!!
    Het ziet er echt super uit en door je verhalen te lezen denk ik ook wel dat je het onwijs naar je zin hebt...
    Ik blijf je volgen en nog meer verlangen naar mei,dan mag ik een weekje naar Portugal..
    Wat niks is vergeleken met waar jij zit!!!
    Veel plezier!!
    En ik zal snel weer even reageren!!
    Kus

  • 13 April 2011 - 11:24

    Miranda:

    He Sjors,

    Goed om te zien dat je het super hebt! Relax ook een beetje, want dat feesten alleen kan nooit goed zijn,hihi
    Had je nog een sms gestuurd, maar kreeg terug dat verzenden mislukt was...Maar nu kan ik je via deze site op de hoogte houden van het wel en wee in het nu ook een klein beetje zonnige Nederland!
    Nou have fun en als ik komend weekend aan een wijntje zit, zal ik op je toosten...

    Dikke kus en knuffel, Miranda

    Ps : Oja, Voor Dinand vandaag een zonnebril gekocht en zijn commentaar was toen : Net z'on mooie zonnebril als Sjors...hihi Je hebt indruk gemaakt op hem!!!

  • 13 April 2011 - 14:21

    Jaklien:

    O wat heb jij het druk! Ik zou niet willen ruilen hoor! Als dat maar gaat lukken met dat kleurtje! Veel sterkte!

    Grtz.
    Jakkie

  • 18 April 2011 - 10:52

    Alina:

    Tjeee, wat een zwaar leven heb jij toch! Had ik eindelijk even tijd om rustig naar je site te kijken en al je verhalen te lezen, ben jij echt alleen maar leuke dingen aan het doen! Jaloers! Maar wel heel blij voor je dat je je zo lekker vermaakt en helemaal bijkomt. En je weet dat je agenda al vol zit als je weer terug bent??? Dan gaan we met ons treinclubje de schade inhalen, hahaha! Vermaak je en gedraag je, dikke zoen,

    Alina

  • 25 April 2011 - 17:20

    Arthur:

    he nicht zorg je er wel voor dat je genoeg vocht binnenkrijgt?
    Heb'gehoord dat het enorm warm is
    Groeten aan Gerard en Els

    Van mij

    mazzeltof

  • 25 April 2011 - 17:50

    Tante Corry:

    wat een leuke foto,s zijn dat van dat feestje van Els en dat jij er dan ook bij was Georgette
    leuk voor je nou je geniet volop zo te zien . Arthur was hier 2paasdag zodoende zei ik kijk even
    mee en hij vond het ook weer leuk om Gerard op deze manier weer even te zien.
    nou Georgette ik wens je een hele fijne tijd in saba en hoop dat wat je er van verwacht ook
    uit komt maak er wat van van mij een h.gr ook aan Els Gerard en natuurlijkook aan jou

    dag je Tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Britse maagdeneilanden, Road Town

Georgette

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 695
Totaal aantal bezoekers 42738

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 29 Juli 2011

Eerst relaxen op Tortola

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Saba en weer terug naar Tortola

Landen bezocht: