Het huis - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu Het huis - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

Het huis

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

06 April 2011 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Ik zou nog terug komen over het huis. Het huis dat Gerard en Els zelf hebben gebouwd. Jeetje wat is het klein zeg. Je loopt elkaar steeds in de weg. Vooral omdat er maar 3 badkamers zijn. Haha, nee het is echt fantastisch en super groot. Ik heb een aantal foto's bij dit verslag geplaatst. Dat zijn nog niet eens alle kamers en badkamer maar een goede impressie krijg je wel. Het is alleen jammer dat de jaccuzi stuk is. De pomp is defect en is in reparatie. Hopelijk gaat dit voor zaterdag lukken. Dan viert Els haar 40ste verjaardag en ik het groot feest.

Het is hier heerlijk toeven. Sinds maandag heb ik Els haar auto tot mijn beschikking als ze die niet nodig heeft. En het autorijden hier is (vind ik maar voor hier heel normaal) best gevaarlijk. Het wegdek is zo slecht. Vorig jaar is door zeer zware regenval en na een orkaan het wegdek op veel plaatsen weggespoeld. En is nog niet hersteld. In mijn eerste ritje stond het zweet op mijn voorhoofd. En raakte ik in de war op welke weg ik zat. En aan de steile heuvels moets ik ook weer even aan wennen Ik vind dat het in 5 jaar tijd best veel veranderd is. Veel ten goede alleen parkeren is echt een probleem. Voor mijn gevoel zijn er veel meer auto erbij gekomen en niet meer parkeerplaatsen. Had ik met moeite een plekkie kunnen bemachtigen stond er bij terugkomst een auto ervoor geparkeerd. Dus dat duurde wel even voordat ik eruit kon.

Gisteravond was ik voor het eerst sinds ik hier ben een avondje thuis. Maandag was ik onverwachts uitgenodigd door Marc om naar de bioscoop te gaan. Dat was heel gezellig en eindigde natuurlijk in de kroeg. Gisteravond maar een dinner and a movie thuis ingelast met Gerard en Els natuurlijk.

Ik heb nog niet zo heel veel foto's gemaakt om te kunnen plaatsen. Voor mij is hier alles bekend en heb ik al heel veel foto's maar morgenavond hebben we James Bond avond. Dat levert denk ik wel wat leuke foto's op.

Het is trouwens erg leuk om alle reacties te lezen op de blog. Dank jullie wel!
Voor nu groetjes! Het is tijd om in de zon te zitten.

  • 06 April 2011 - 17:29

    Jose En Leo Brok:

    wauw wat een prachtig huis , veel plezier .en geniet ervan

    groetjes

    José en leo

  • 06 April 2011 - 18:03

    Petra:

    He lieve schat!

    Wat een ellende dat je hier moet toeven........als ik je moet komen redden hoor ik het wel!!!
    Trouwens "jouw" slaapkamer is ook helemaal in de verkeerde kleur zag ik al! Je houd tocvh helemaal niet van die "zee" kleuren???

    Echt geweldig om te zien en ze hebben knap werk geleverd samen! Gaaf om zo een beetje bij te houden wat je bezig houd en wat je meemaakt! Ben erg benieuwd naar de James Bond avond en de foto's ervan natuurlijk!

    Have fun en vooral blijven genieten!!!

    Dikke kus van mij,
    xxxxxxxx

  • 06 April 2011 - 18:33

    Ans:

    Hoi volgens mij heb jij het wel naar je zin daar! Tjee zeg wat een mooi huis en dat uitzicht!! Wauw!! Zou hier geloof ik nooit meer weggaan. Heel veel plezier met je James Bond party en ik zie de foto's wel verschijnen. Liefs ans

  • 06 April 2011 - 18:42

    Jolanda:

    hey hey
    nou jij vermaakt je daar aardig wat een mooi uitzicht
    heel veel plezier
    kussies

  • 07 April 2011 - 07:54

    Maxima:

    hoi goerget

    jeetje wat is het mooi.
    geniet er maar lekker van

    sorry dat ik je wakker belde ;)
    er is hier wel het een en ander aan de hand vandaar dat ik even wilde kletsen.

    dikke kus mirella

  • 07 April 2011 - 07:54

    Carola:

    Wauw wat een mooi huis!!! en ik vind het zo en zo al knap dat je daar durft te rijden!! En wij wisten niet dat els 40 jaar wordt! Ze ziet er ook nog zo jong uit! :-)) Maar daar komen we zaterdag wel op terug. Dikke X

  • 07 April 2011 - 11:38

    Diana:

    Hoi Georgette,

    Goh wat geweldig dat je daar vier weken lang lekker mag verblijven!!
    Ik ben nu al jaloers.
    Super mooi huis en wat een adembenemend uitzicht op die veranda.....
    Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad en dat alles goed met je gaat.
    Ik zou zeggen genieten maar!!!!!!!!!!!!!!

    Veel liefs Diana

  • 07 April 2011 - 13:39

    Jessica En Matthijs:

    Hey Georgette,
    Wat ziet het er fantastisch uit!!!! Super!
    Heel veel plezier en doe Gerard en Els de groetjes van ons!

    Groetjes Jessica en Matthijs

  • 07 April 2011 - 14:09

    Karin Wester:

    Hé Georgette,

    Ja, wil je toch even laten weten dat ik aan je denk !!
    Genieten doe je......dát hoef ik je niet meer aan te raden haha.
    Ik blijf je volgen !! Leuk hoor. Spreek je later........enne Succes.

    Karin

  • 07 April 2011 - 16:10

    Veronica:

    hey hokie pokie,

    wat een mooi huis zeg!!! en dat uitzicht.........

    veel plezier vanavond Pussy Galore.

    groetjes veroon

  • 07 April 2011 - 17:25

    Lia:

    Hola Veronica! Alles goed? Zo te zien, gaat het prima met je! Wat een fantastische plek! Geniet ervan!! Maar zoals ik lees, doe je dit met volle teugen! Lieve groet Lia x

  • 07 April 2011 - 17:28

    Lia:

    Hola Georgette, sorry dacht even dat het veronica was...... Maar geniet ervan!!
    Lia

  • 07 April 2011 - 19:14

    Martijn Van De Trein:

    Wat een prachtig uitzicht op die baai!


  • 13 April 2011 - 14:19

    Jaklien:

    Nou, nou nou, ik weet niet of je het daar wel gaat redden hoor!!! Vreselijk! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Britse maagdeneilanden, Road Town

Georgette

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 42738

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 29 Juli 2011

Eerst relaxen op Tortola

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Saba en weer terug naar Tortola

Landen bezocht: