Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Bakkum, Nederland van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Bakkum, Nederland van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje slapen

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

31 Maart 2011 | Nederland, Bakkum

Dan zit ik nu in een leeg huis. Straks nog even een borrel halen bij mijn ouders en dan nog even slapen voordat ik mag gaan vertekken. De laatste 2 weken waren erg druk. Huis uitruimen en veel afspraken met vriendinnen. Dat was allemaal super gezellig. Daar heb ik erg van genoten. Dat gaf ook lekker afleiding want ik was wel erg gespannen de laatste 2 weken. Nu wordt die gespannenheid omgezet in adrenaline. Want ik heb er zin in! En ik kan nu niet meer wachten dat ik op Tortola zit en Gerard en Els weer ga zien.
Iedereen nog bedankt voor de mooie en lieve reacties. Nu is het tijd voor een borrel en lekker vroeg slapen want om 4 uur aankomende ochtend...of is het dan nog nacht...moet ik eruit. Groetjes van mij aan iedereen.

  • 31 Maart 2011 - 18:52

    Buurman Bietje:

    goeie reis geniet ervan

  • 31 Maart 2011 - 18:53

    Theo En Tiny:

    Georgette, een goede vlucht toegewenst en heel veel plezier bij Gerard en Els.Doe hun onze hartelijke groeten!Ik zou zeggen tot het volgende mailtje.......

    Theo en Tiny uit IJmuiden

  • 31 Maart 2011 - 19:09

    Derek:

    Ha Georgette, goede reis en een behouden vaart.

    Heel veel plezier op Tortola!

    Groeten De3rek


  • 31 Maart 2011 - 19:12

    Ada :

    Hoi Georgette,

    Een hele goede reis en geniet van het bezoek aan Gerard en Els.

    Groetjes George en Ada

  • 31 Maart 2011 - 19:16

    Elvira:

    Hoi George,

    Veel plezier én genieten!!

    Elvira

  • 31 Maart 2011 - 19:16

    Gerrit Jr:

    He zus we zijn er klaar voor gaan meteen naar happy hour en dit weekend is het spring regatta dus zaterdag op een powerboot en Willi-T zondag in de biertent
    Tot straks

    G

  • 31 Maart 2011 - 21:18

    Carola:

    Daar ga je dan! Sla je vleugels uit!! Ik vlieg stiekem met je mee. Ik spreek je snel :-))

  • 31 Maart 2011 - 21:23

    Martijn Van De Trein:

    Ik wens je al het goede en veel plezier op je avontuurlijke reis naar de andere kant van de wereld.

    Wie komt er nu bij mij in de trein zitten?

  • 01 April 2011 - 08:10

    Mirella:

    ik hoop dat je goed ben aangekomen.
    geniet ervan dikke kus mirella

  • 01 April 2011 - 18:44

    Monique:

    He Georgie,
    Slaap lekker!!!!
    Vannacht laat of morgenochtend vroeg op, maar dat is dan wel voor iets heel erg leuks en spannends. Geniet van Tortola, maar gedraag je wel een beetje he. Daarna het volgende avontuur.
    Succes met alles!!!!!!
    Ik vind het een erg goede en dappere stap van je.
    Liefs,
    Monique

  • 02 April 2011 - 15:45

    Mirella:

    ik hoop dat je goed bent aan gekomen. en nu aan het festen ben veel plezier.

    dikke kus

  • 02 April 2011 - 19:43

    Esther Butter:

    he moppie,

    al 1 dag weg en benieuwd hoe alles is gegaan met de reis. ik was blij dat ik thuis weer was, was toch wel erg vroeg voor dit zwangere kippetje!! toevallig sprak ik vandaag een kennis die net terug is van...saba! en ze had daar gegeten in de ecolodge! ze vond het geweldig en een prachtige plek. ze wou eigenlijk vandaag alweer terug naar saba! ik denk ik moet je gelijk mailen hoop dat je het gauw leest.
    mis je nu al maar geniet ervan.
    spreek je gauw.
    xx esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Bakkum

Georgette

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 42788

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 29 Juli 2011

Eerst relaxen op Tortola

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Saba en weer terug naar Tortola

Landen bezocht: