De aankomst - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu De aankomst - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

De aankomst

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

03 April 2011 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Vrijdag 1 april vroeg opgestaan om naar Schiphol te gaan. Ik werd uitgezwaaid door mijn ouders en Esther en Mirella. Dat was echt super dat zij gekomen waren. Gezellig nog even koffiegedronken voordat ik door de douna ging. Met een kleine vertraging van een half uur ging ik de lucht in. Eerst opweg naar Parijs. En het vliegveld van Parijs is echt heel groot. Op goed geluk was ik de goede kant opgelopen. De lange vlucht ging beginnen. Ik zat naast een Duits gezin waarvan de man naast mij de hele vlucht Mahjong speelde. Erg spraakzaam waren ze niet. En schuin voor mij waren 2 stellen die volgens mij een kindje hadden geadopteerd. 1 van hen heeft hun kindje bijna 8 uur lang gefilmd. Dat was wel grappig om te zien. 2 uur plaatselijke tijd lande ik op St.Maarten. 2 uur overstaptijd. Dat ging heel snel voorbij want mijn vliegtuig ging zelfs 10 minuten eerder de lucht in. En ik zat met totaal 7 man in een piepklein vliegtuigje. Dat was wel een belevenis. Vooral het landen was wel spectaculair. Dan weer door de douane weer formulieren invullen. En dan hopen dat je koffer is aangekomen. Want dat gaat vaak mis. Maar gelukkig hij stond netjes klaar. Gerard stond mij op te wachten en zijn gelijk naar hun huis gereden. Daar zag ik Els. Weerzien met hun is echt super. Ik heb ze heel lang moeten missen. Eindelijk ben ik op plaats van bestemming. Eerst een rondleiding door hun huis. Maar daar kom ik later nog een keer op terug. En toen op naar het feest van de Spring Regatta. Spring Regatta zijn zeilwedstrijden van de BVI. En dan moet er natuurlijk gefeest worden. Dat was echt super gezellig. Zo zag ik gelijk veel bekende en heb ik ook veel nieuwe mensen gelijk leren kennen. Ze geloven alleen niet dat ik een zus van Gerard ben. Hij groot en fors en ik wel groot maar erg slank. Het was een lange dag al met al. Half 12 lag ik eindelijk in mijn bed. Precies 24 uur later. Maar uitslapen kon ik niet want 9 uur moesten we alweer op pad. We gingen met een speedboot het water op om de boten te zien racen. Maar aangezien er veel deining stond zijn Els, Kelsey en ik gedropd op Cooper Island. Waar we heel naar op een bedje in de zon konden liggen. Dat was een super plek. Dat konden we wel even volhouden. 's Avonds weer naar het feest van de Spring Regatta. Wederom weer erg gezellig en weer meer nieuwe mensen leren kennen. Ik heb ondertussen al een nieuwe bijnaam. George Peter. GP voor intimie. Nu vandaag een luie dag. Els is aan het voorbereiden voor een themafeest wat donderdag gaat plaatsvinden. Thema is James Bond. Ze houden hier erg van verkleden en hoe gekker hou beter. Ik heb de rol van Pussy Galore. Die speelt in Goldfinger. Dus om in de rol in te kunnen leven hebben we net even de film gekeken. De outfits zijn bijna klaar. En foto's hiervan houden jullie nog tegoed. Voor nu heb ik wel even genoeg geschreven. Tot snel!

  • 03 April 2011 - 19:20

    Simone:

    Heel veel plezier en de groetjes! X

  • 03 April 2011 - 19:37

    Margot:

    Hey georgette,

    KLinkt vreselijk daar!! haha. heerlijk hoor. Waarom is je bijnaam Peter dan?

    veel plezier,groetjes Margot

  • 03 April 2011 - 20:34

    Ina :

    Wat geweldig allemaal,doen ze de groetjes en geniet er van.x

  • 03 April 2011 - 20:34

    Esther:

    gelukkig ben je daar ongelukkig en is er niks te doen. je hoeft geen bikini aan en ligt natuurlijk niet te luieren!!! en ik was al blij met een paar zonnestralen maar hier kan niks tegenop! had ik vrijdag toch maar moeten instappen op schiphol!!
    xxx

  • 04 April 2011 - 03:00

    Georgette:

    Mijn bijnaam is George Peter. Uitspraak natuurlijk op z'n engels. Peter staat voor mijn tweede naam Petronella. That's short for Peter. Ja, ik heb het zelf ook niet bedacht. :-))

  • 04 April 2011 - 14:36

    Tiny IJmuiden:

    Hoi Georgette, fijn dat je reis zo goed verlopen is! En meteen feesten.....ja, net wat je schrijft dat is daar zo en geniet ervan.Maar daar is geen twijfel over mogelijk!!Gelijk heb je!!
    Linda gaat 21 mei verhuizen, dus dat is nu een drukke tijd voor haar, maar wel fijn,toch.
    Leuk om je zo te kunnen volgen en ik zal je zeker terug mailen!! Gerard en Els de hartelijke groeten en jij ook natuurlijk.Tot de volgende mail...........

    Tiny en Theo

  • 04 April 2011 - 15:32

    Els Kraakman:

    Klinkt wel gezellig daar....

  • 04 April 2011 - 15:34

    Els Kraakman:

    Groetjes aan iedereen terug. We zijn erg blij met zussie eindelijk weer eens hier en zullen goed voor haar zorgen de komende maand.

  • 04 April 2011 - 16:03

    Maxima:

    he goerget

    super dat het goed is gegaan ne at je kofer er ook nog was. met al je spullen ;)
    geniet maar lekker enniet te bruin worden.
    x maxima

  • 05 April 2011 - 09:02

    Carola:

    o,o, wat ben ik jaloers!! ik lig met een vette griep op bed maar volg je op de voet. ik lees graag van alles wat wij hier missen. liefst wel met foto's
    We gaan toch niet nu al lui doen?:=))
    Lees je snel. Dikke X

  • 07 April 2011 - 15:47

    Veroon:

    hey GP :)
    klinkt goed allemaal, ik ben jaloers.
    heel veel plezier daar en..... niet te bruin worden hè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Britse maagdeneilanden, Road Town

Georgette

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 42738

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 29 Juli 2011

Eerst relaxen op Tortola

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Saba en weer terug naar Tortola

Landen bezocht: