James Bond Party - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu James Bond Party - Reisverslag uit Road Town, Britse maagdeneilanden van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

James Bond Party

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

08 April 2011 | Britse maagdeneilanden, Road Town

Gisteravond dan eindelijk de James Bond avond gehad. Erg leuk om te zien hoeveel moeite iedereen doet om eruit te zien als zijn/haar karakter.
Els had het erg heet in haar astronautenpak dus die had een plan B bedacht want een hele avond in zo'n pak gaat niet in deze warmte dus zo kon ze na een halfuur het pak uit doen.
Nou gaat het op zo'n avond ook een beetje om het eten. Dat moet wel een beetje culinair zijn. En dat was goed gelukt gisteravond. En de aankleding was ook super!! Het was Marokkaanse stijl. Er is een film gemaakt in Marokko. Echt heerlijk Marokkaans gegeten. Daar heb ik alleen geen foto's van gemaakt maar wel van de personages. Bekijk die maar. Vandaag zijn we in voorbereiding voor morgen. Els 40ste verjaardag. Dan komt iedereen in zwart/wit. Zal iedereen dan iets orgineels aanhebben?? Ik ga het jullie laten zien..

• 08 April 2011 - 19:15

Simone:

Ziet er leuk uit! Foto's ook op Facebook bekeken. Heel veel plezier ook morgen. Feliciteer Els ook namens mij. X

• 08 April 2011 - 19:35

Tiny IJmuiden:

Op de eerste plaats ELS VAN HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag!!

En Georgette je bent met je neus in de boter gevallen met al die feestjes!! En je geniet er ook van met volle teugen!!
    Wat een leuke verkleedpartij was het en de keeltjes lekker gesmeerd?

Doe de groetjes aan els en gerard en blijf genieten!!

Theo en Tiny

• 08 April 2011 - 20:40

Martijn Van De Trein:

Hey Blondje....

Lekker gek gezelschap daar en helemaal in jullie rol. :)
    Wat zullen jullie een lol gehad en gelachen hebben.... en ik ook...
    Is die goudverf er nog afgegaan?

Groetjes van Martijn

• 09 April 2011 - 05:52

Jose En Leo:

wat geweldig zien julie eruit .

gr

José en Leo

• 09 April 2011 - 19:48

Aad En Olga:

Hee Kiwi,

Nou, eindelijk even de tijd nemen om te reageren op je leuke verslagen !!!!
    Wat een leuke dingen maak je allemaal weer mee.
    Het ziet er ook prachtig uit allemaal !!! Jesper zei nog, maakt niet uit of er muggen zijn, ik wil
    er wel heen...
    Zijn Gerard en Els hard aan het werk? En kun je jezelf goed vermaken overdag ? Vast wel!!!
    Gerard ziet er wel heel spannend uit zeg.....!!!
    Hier verder geen nieuws...Ferens is begonnen met de zeillessen...Jesper is vandaag naar de tuin met je vader en hij blijft er ook logeren.
    De boot drijft weer en het is lekker weer..
    Ben benieuwd naar de Black and White party!
    Geniet ze! Dikke knuffel uit Enkhuizen !!!!!!!!!!!!!!!