Besluit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu Besluit - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Georgette Kraakman - WaarBenJij.nu

Besluit

Door: Georgette Kraakman

Blijf op de hoogte en volg Georgette

10 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik ben nu een week op Saba. De natuur is erg prachtig. Ik heb alleen nog geen trail kunnen looen omdat ik erg last had van mijn rug. Dat komt door het matras waarop ik slaap, die is zo zacht. Ik ben al bkij als ik de weg naar beneden kan lopen om te kunnen internetten in mijn vrije tijd en de weg weer omhoog kan. Er is hier niet zo heel veel te beleven. Het is natuurlijk klein. En het uitgaansleven is vooral vrijdagavond. Dan is de Sabaoke avond. Dat was wel een hele leuke avond. En toevallig was er ook nog een studentenfeest in het andere dorp(je). Daar werd heel veel gedanst. Erg gezellig.

Het werken in het restaurant is nog steeds wel wennen. Het gaat mij wel lukken maar heb de routine nog niet helemaal onder de knie. Maar er zijn ook uren waarin er niks te doen is. En Bernt is zondag plotseling naar St. Maarten gegaan voor een paar dagen. Die trok het niet meer i.v.m. Relatie problemen. Dus de tent werd gesloten voor lunch en diner. Dus helemaal niks te doen. En dat alleen zijn valt erg tegen. Vooral op zondag is ook nog is alles gesloten. Kortom gezegd. Ik heb het niet super naar mijn zin. Ik voel mij hier erg gevangen zitten. En dat ik Marc mis helpt dan ook niet erg. Dus heb ik gister besloten om hier geen drie maanden te blijven. Ik ga 20 mei eerst met Marc gezellig naar St.Maarten. Dan nog een week terug en 1 juni terug naar Tortola. In ieder geval voor 2 maanden.
Ik heb net mijn ticket geboekt. En ik voel mij opgelucht. 4 weken hier zijn is voor mij lang genoeg. En in de komende drie weken kan ik nog wat ervaring bij doen.

Omdat ik er zondag er zo doorheen zat werd ik gisteravond thuis uitgenodigd door Micheline. De buurvrouw van de ecolodge. Haar man is met Bernt mee naar St.Maarten. Het was echt super lief. En erg fijn om daar even te zijn. Lekker kletsen, eten en film kijken. En vanmorgen heerlijk warm kunnen douchen. Heerlijk. Nu kan ik er weer even tegen aan.
Nog 10 dagen en dan naar St.Maarten. :-)

  • 10 Mei 2011 - 16:48

    Goert:

    Ha Goerget

    Wat een besluit maar denk dat het wel goed voor je is dat je deze keuze hebt gemaakt. Toch mooi om te lezen dat je Marc mist. Nog ff vol houden op Saba en dan lekker gaan genieten op St maarten en Tortola

    Groeten

  • 10 Mei 2011 - 18:37

    Aad En Olga:

    Goed zo Kiwi! Tot mails !
    XXX

  • 10 Mei 2011 - 20:09

    Alina:

    Je was vroeger al geen bosvrouw, haha, toen stapte je ook al op de verkeerde stam! Wat ben je lekker rigoureus zeg, moet een hele leuke vent zijn die je daar bent tegen gekomen. Ben heel nieuwsgierig! Pas goed op jezelf, xx

  • 10 Mei 2011 - 20:11

    Tiny IJmuiden:

    Ik denk dat je besluit goed is.Nog even doorbijten en dan lekker met Mark gaan genieten!!
    Ja, zo zie je wat LIEFDE met je kan doen!!!! Maar deze ervaring op Saba is toch mooi meegenomen.
    Georgette, het is zo 20 mei sterkte met je rug!
    Groetjes Tiny

  • 10 Mei 2011 - 22:07

    Margot:

    Hey Georgette!

    Oei dat klinkt idd niet zo leuk, maar straks dus weer lekker geniete! sterkte nog even, en daarna veel plezier met Marc.
    Leuk te horen dat je lekker verliefd bent! Geniet er van.

    groetjes Margot

  • 11 Mei 2011 - 07:43

    Jakkie:

    Nou, ik ben nog steeds niet op de hoogte ahum haha maar goed, veel plezier straks op St. Maarten en Tortola weer!

    Groetjes,
    Jakkie

  • 11 Mei 2011 - 19:46

    Diana:

    Lieve Georgette,

    Jammer dat het toch anders is op saba dan je had gehoopt.
    Wel heel erg leuk dat je marc heb ontmoet en dat je straks lekker naar st maarten gaat met hem.
    Geniet ervan en nog ff volhouden!!!!

    Veel liefs Diana

  • 12 Mei 2011 - 20:11

    Lia Hollenberg:

    Hoi Georgette,

    Het is al weer een tijdje geleden dat ik iets van mij heb laten horen, druk druk druk.
    Wel erg leuk om je verslagjes te lezen en de foto's te zien.
    Jammer dat het nu een beetje tegenvalt op Saba.
    Maar wel erg leuk dat je een leuke vriend hebt ontmoet. (gaat het er dan toch van komen? Georgette verliefd?
    Wij hopen dat je de rest van de tijd toch nog lekker kunt genieten.

    Groeten en XXX Otto en Lia

  • 13 Mei 2011 - 08:51

    Gré Volendam:

    Ha geweldig om te lezen dat je rigoreus een besluit neemt terug naar Marc.Ga genieten helemaal te gek.
    Lieve groet van ons twee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Georgette

Actief sinds 02 Maart 2011
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 42785

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 29 Juli 2011

Eerst relaxen op Tortola

01 Mei 2011 - 29 Juli 2011

Saba en weer terug naar Tortola

Landen bezocht: